Cviky Prsa

Peck Deck

Provedení peck deck

Posaďte se na sedadlo stroje. Paže jsou zeširoka rozevřené do stran, nadloktí se nacházejí ve vodorovné pozici a s předloktími svírají pravý úhel. Lokty spočívají na polstrovaných opěrkách , předloktí i zápěstí jsou uvolněná :



Tlačte paže k sobě. Se záběrem výdech, při návratu do výchozí pozice nádech. Tímto pohybem se posiluje a zároveň protahuje velký sval prsní. Přibližováním loktů co nejblíže k sobě se zátěž soustředí na jeho hrudně žeberní část. Kromě toho cvik trénuje vnitřní sval pažní a krátkou hlavu dvojhlavého svalu pažního.Mnohonásobným opakováním lze dosáhnout silného prokrvení zapojených svalových partií.

Začátečníci si prováděním tohoto cvičení mohou vybudovat dostatek síly pro jiné, komplexnější cviky.

MixSlim - Hubněte bez hladovění a cvičení

O autorovi

Jiří Mišurec

Jiří Mišurec

Zdravé výživě a aktivnímu pohybu se věnuji zhruba od 14 let, kdy jsem začal mít zájem o ženy a než si našel svou ženu. Nyní mé zkušenosti předávám svým dětem a čtenářům, kteří mají zájem něco změnit. Žiji zdravým životním stylem, který mi dodává energii do dalších dní, plných zážitků.

Přidat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..