Diety Home Jak zhubnout Pro muže Pro ženy

Atkinsonova dieta

Jiří Mišurec

 

Diet na světě existuje velká spousta, ovšem ne všechny jsou zaručené dobré. Mnohé diety jsou až příliš drastické a mohou vám ubližovat, ničit vaše zdraví. V extrémních případech mohou zdraví poškodit nenávratně a vám mohou zůstat potíže na celý život. Proto je důležité si vybrat dietu správně. Atkinsonovu dietu mnozí vyzdvihují, že lepší dieta neexistuje a mnozí se jí poměrně obávají, protože nemusí být úplně bezpečná, pokud se drží dlouhodobě. Je to kontroverzní dieta.

Dieta se může držet týdny i měsíce a hubnete několik desítek kilogramů, ale je dobré mít na paměti, že je lepší dietu držet jen několik týdnů, než několik měsíců. Odborníci tvrdí, že dieta není z dlouhodobého hlediska tělu a zdraví prospěšná.

MixSlim - Hubněte bez hladovění a cvičení

Co je to vlastně Atkinsonova dieta?

Je to dieta, která pracuje na omezení sacharidů ve vaší stravě. Konkrétněji na velmi radikální omezení sacharidů, Naopak se nemusíte trápit tím, že nemůžete potraviny, které u jiných diet patří do kolonky, tohle nejezte nikdy. Proto tato dieta vyvolala poprask, když se objevila. Mnoho lidí nevěřilo, že by tato dieta mohla fungovat, když se jí potraviny, které se běžně s dietami neslučovali.

Dieta předpokládá, že když se do těla nebudou dostávat sacharidy, tělo je bude čerpat z tukových zásob, které má a tím pádem bude docházet k hubnutí a ke ztrátě nadbytečných kilogramů. Povolené potraviny jsou například uzeniny, maso, vejce, zelenina, ovoce, hořká čokoláda. Dovoleno není konzumovat jakékoliv přílohy jako brambory, rýži, těstoviny, slazené nápoje, veškeré sladkosti (kromě povolených a podobně.

Příklad jídelníčku na jeden den u Atkinsonovy diety

Nyní pro vás máme příklad toho, jak se u diety stravovat. Jídelníček je koncipován na jeden den.

  • Snídaně: 2 míchaná vejce se šunkou (40g), 1 cibule, lžíce oleje
  • Svačina: 200g neochuceného jogurtu
  • Oběd: 150g kuřecích prsou se žampiony, lžíce oleje, nezahuštěná omáčka, zeleninový salát
  • Svačina: Balkánský salát (100g sýru, paprika, okurka, rajče, cibule)
  • Večeře: 150g filé a zeleninová obloha

Image: Diet

O autorovi

Jiří Mišurec

Jiří Mišurec

Zdravé výživě a aktivnímu pohybu se věnuji zhruba od 14 let, kdy jsem začal mít zájem o ženy a než si našel svou ženu. Nyní mé zkušenosti předávám svým dětem a čtenářům, kteří mají zájem něco změnit. Žiji zdravým životním stylem, který mi dodává energii do dalších dní, plných zážitků.

Přidat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..