Peck Deck

Provedení peck deck

Posaďte se na sedadlo stroje. Paže jsou zeširoka rozevřené do stran, nadloktí se nacházejí ve vodorovné pozici a s předloktími svírají pravý úhel. Lokty spočívají na polstrovaných opěrkách , předloktí i zápěstí jsou uvolněná :



Tlačte paže k sobě. Se záběrem výdech, při návratu do výchozí pozice nádech. Tímto pohybem se posiluje a zároveň protahuje velký sval prsní. Přibližováním loktů co nejblíže k sobě se zátěž soustředí na jeho hrudně žeberní část. Kromě toho cvik trénuje vnitřní sval pažní a krátkou hlavu dvojhlavého svalu pažního.Mnohonásobným opakováním lze dosáhnout silného prokrvení zapojených svalových partií.

Začátečníci si prováděním tohoto cvičení mohou vybudovat dostatek síly pro jiné, komplexnější cviky.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>